poniedziałek, 9 września 2013

Pora to zakończyć :(

Hmm... od czego tu zacząć?!
To tak. Dzisiaj zamykam ten blog, ponieważ nie mam dla kogo pisać Imaginów. Bardzo miło było mi napisać dla was te kilka Imaginów. :) Dziękuje za te wszystkie wejścia na bloga. Gdyby więcej osób dodawało komentarze to ten blog dalej był by prowadzony, ale że te komentarze się nie pojawiały to ten blog przestaje istnieć. Jeżeli Angelika będzie chciała pisać imaginy tutaj to ja ten blog jej oddaje, ale ja tutaj nic nie napisze. Co tu jeszcze napisać? Więc to będzie tyle z mojej strony. Serdecznie was zapraszam na bloga Angeliki: http:/holidaydiaryy.blogspot.com :* Jeżeli chcecie coś jeszcze wiedzieć to piszcie komentarze ja jestem tutaj jeszcze do końca tygodnia. To żegnajcie :** paa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz